Jag, ivrig?



Här sitter jag, precis hemkommen från jobbet och känner att dagens matintag bör kompleteras. Jag glömde nämligen mitt kort med mina ynka 34 kronor på hemma hos Malin igår, det var alltså mina lunchpengar. Efter att ha vänt upp och ner på varendra bralla och låda så lyckades jag i allafall skrapa ihop 16 kr till 2 gorbys på Coop. Det märks att löningen är nära, det värsta är att jag har på känn att nästa är borta innan jag fått känna av den.. Jag har massa planer på hur jag ska ge bort mina pengar den närmaste framtiden, ska det hålla så får jag helt enkelt hoppas att mina efterlängtade skattepengar tittar in på kontot om sisådär 2 veckor!

I kväll blir det totallugnt, bör bli i alla fall! Har tvättid mellan 21-24 och däremellan har jag tänkt att bara vara, kolla lite TV och kanske köra lite Sims. Bra att jag sa Sims, ännu en sak att önska mig när jag fyller år, The Sims
3!




Jag har nog en liten gnutta barnasinne kvar eftersom jag skrivit en önskelista sisådär 10 ggr nu, jag vill fylla år! Äta mammas tårta och känna sig väldigt speciell för en dag. Men, jag kanske borde lugna mig, det är faktiskt sisådär 3 veckor kvar!

Här är jag när jag fyllde år för sisådär 16-17 år sen :)!




Ha en fin kväll, hörs senare!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Snacka om söt liten flicka!!!

2009-07-23 @ 22:33:24
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: kaisa

finns de något sötare man kan beskåda:)

2009-07-24 @ 00:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback