Pitt

Hejsan hoppsan (fallerallera)!

Nu är jag precis, eller nästan precis hemkommen ifrån Malin! Kaisa ringde straxt innan våran planerade date och vi begav oss till andra trakter. Eftermiddagen/kvällen har bestått av allmänt mys och en massa hundsnack hit och dit. Malin har sin fina hund Buddah och är även vakt åt den mest bedårande pittbullvalpen.




(notera att foten på den nederasta bilden är i size 37 och hunden inte så mkt större)

Det blev även en sväng till bolaget för inhandlande av den klassiska onsdagsölen, oops. Men, jobb i morrn så bara för att det blir en öl eller två betyder inte det fest. Fast, jag måste ju erkänna att efter min sväng utanför Mats (min granne vid porten som alltid har fest) så blev man lite sugen, att dom var ett gäng grabbar på ca 10 pers gör ju inte suget mindre... Men, hmm, jobb i morrn och nu sitter jag här all alone med min dator och Tv.

Kort och gott, det har varit en stekig dag!




För er som lever livet önskar jag en lyckad kväll och till er andra sötnosar säger jag godnatt, sov sött!




Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt snygga brillor! vart kan man hitta dom? :)

2009-07-22 @ 23:31:58
Postat av: Kim

Svar till Anonym - Det är tyvärr inte mina men det jag vet är att dom är av märket Monki, kanske till någon hjälp? Take care!

2009-07-22 @ 23:37:01
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback