rj

Godmorgon!
Det blev visst ingen update i går kväll/natt. Det vart inte alls som jag hade planerat efter bion, dvs hem och sussa. I stället hamnade vi på framfickan där partyhumöret triggades upp till 1000, vad tror ni händer då?
Jo, då får man för sig något så dumt som att gå ut på krogen 01.30 när man ska upp och jobba klockan åtta.. Jag vet inte om jag alltid är så nöjd över mina beslut.. Visserligen blev det alkoholfria drinkar (förövrigt billigt som fan, 24 kr) men endå, man mår ju som man förtjänar. Att jag dessutom ska ut och röjja i Stockholm med Jennika i natt känns inte så lockande just nu, men oroa dig inte Kaya, jag piggnar nog till snart!
Jag får nog åka förbi macken och inhandla ett par redbull tror jag..






Nej ni, nu ska jag ta mitt pick och pack och åka till jobbet i mina nya gråa (vita) Converse, inte det bästa att ha på krogen men men, jag skyller på att jag inte hade en aning om att jag skulle ut..


Ha en fin dag!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jennika

Men din lilla unge! Inte ska du ut och röja sådär nu när vi ska göra stan ;)

2009-07-25 @ 13:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback