skit

Bläää!
Jag kan inte sluta sova, om det är för att min säng är otroligt asskön eller om det är för att jag helt enkelt inte ser någon mening med att gå upp, det vet jag inte riktigt?

Vad ska jag göra idag?
Jag måste göra nått men jag har ingen lust egentligen. Jag funderar på att åka hem till mamma och pappa, berätta allt och bara bli ompysslad, som ett litet barn.
Samtidigt så skulle jag vilja shoppa lite grann, funderar på Stockholm.
Fast egentligen vill jag något helt annat, men det är tyvärr helt omöjligt.
Jag hatar det här, jag vet inte vad jag ska ta mig till!




Jag hatar att somna och tänka " I morgon blir en bättre dag" och att sedan vakna och inse att den blir precis likadan som alla andra, fan.

Usch och blä!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: nina

gumman!jag vet precis hur du känner,känns exakt likadant för mig jusst nu,deprimerande tid,men efter regn kommer solsken som man säger,håll ut!puss&kramar

2009-07-07 @ 17:58:45
Postat av: Jill

Hej Stumpen! Jag vet och förstår oxå hur du känner. Det är inte lätt! Du är stark. PUSS <3

2009-07-08 @ 19:48:04
Postat av: Jill

DU KLARAR DET!! för du är så stark stark stark!!

2009-07-08 @ 19:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback