sunshine

Gokväll!
Äntligen hemma igen, känns som att den här dagen har varit extremt lång... Känns mer än okej att ha kommit hem och dessutom vara ledig i morgon!

Just nu väntar en pizza i ugnen, det börjar bli en dålig vana det där med att inte laga mat, åtminstonde för min plånbok.

På tal om plånbok, idag slog jag mitt personliga rekord i att sälja till en och samma kund.
Låt oss säga att hon behövde en ny garderob!



Shit pommes!


Nu är pizzan klar och efter att den gojsat färdigt i magen så blir det ut i det fina vädret på en powerwalk för min del! Den här solen och de 20 graderna överraskade verkligen mig, jag hade väntat mig spöregn efter jobbet men vilken surprise man fick när man öppnade dörren för att lämna centrumet, det gillar vi!


Hörs sen!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emilia

men herregud! Var är dt du arbetar ngnstans? puss!

2009-07-29 @ 12:48:10
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv emilia : Helt galet ja, KappAhl :)!

2009-07-29 @ 15:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback