Festis

Kvällen är nu planerad, bra där!
Vi börjar hos systrarna på dragarbrunn med lite mer sällskap än vanligt, det blir ett riktigt härligt gäng!
Precis som vanligt lär det bli utgång på det, vart det blir det visar sig.

Jag ska med all rätt i världen supa mig dyng, släppa all skit och ha riktigt jävla roligt! För det första är det en av mina sista semesterdagar (börjar måndag 10-19.15), för det andra kan jag behöva koncentrera mina tankar på någonting annat för en gångs skull och för det tredje känner jag att morgondagen kan bli väldigt fylld av tårar så i kväll kör vi, all in!!





Bilder från förferre kommer förhoppningsvis upp senare under kvällen!

Ha de fint så länge!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback