Kanske ska jag måla köket gult på söndag också?

Sådär, ännu en arbetsdag avklarad.
Det blev en kort sådan idag, fast jag jobbade faktiskt över en halvtimme, en strulig retur.. Men men, ointressant fakta..

Sitter just nu och undrar vad kvällen har att erbjuda?
För min del blir det jobb i morgon och klockan ringer kl 7, kuljul! Jag har bokat upp en tvätttid 18-21, en välbehövlig sådan, det var nästan en månad sen jag tvättade. Det vore kul om man slipper sätta på sig något som inte vill ha men måste för att det inte finns nått annat. Dessutom är jag trött alla mormorsunderkläder som endast finns kvar i lådan för att jag är sämst på att rensa upp. Det vore kul att känna sig fräsch helt enkelt!

Jag ska också försöka att rensa upp lite här hemma, grejer överallt, som vanligt.
Så jag kör nog på en Pippi och städar en fredag..




Aldrig mörda på en lördag för de verkar skumt och det tycker jag är dumt.. 


Om det finns någon spännande själ därute som känner för att köra på en softfredag så, hör av er! Ensamhet är ingenting jag strävar efter i dessa tider och är definitivt inte bra för varken hjärna eller hjärta.



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback