dancing days

Sitter och kollar på So you think you can dance, sköj!
Jag saknar gymnasietiden då man dansade 6 dagar i veckan, fan va mycket inser jag nu när jag säger det. Konstigt att man inte blev speciellt mycket bättre av det. Om jag nu blev det så är det i alla fall idag som bortblåst och smidigheten är ungefär som en 90-årings i rullstol... Det var fina dagar det där, det bästa av allt är alla fina vänner man samlade på sig och lyckligtvis fortfarande har kontakt med, riktigt fina tjejer de där!








Guldligan!!




En mycket fin tid, tack mina damer för minnen för livet!




Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: nina

det va verkligen tider det!saknar den tiden jätte mycket! fast mest att kunna träffa er varje dag:)

puss smulan

2009-07-22 @ 08:42:08
Postat av: Jill

Jag saknar´t oxå! Så mycket!. . .

Men du, är det verkligen jag som ligger där på marken med vit tröja?! haha.. isåf HAHA! man känner ju faktiskt inte igen sig... Har du massa bilder på när vi gick 1-2 eller? Min dator har ju pajat så jag har inga.. skit tråkigt.. men du kanske skulle vilja ge mig dom isåf?! PUSS PUSS snuttgumma!

2009-07-22 @ 10:08:34
Postat av: nina

jag vill också ha bilder från den tiden! puss med kram

2009-07-22 @ 10:15:36
Postat av: emely

ÅÅÅH HAPPY TIMES verkligen! Fan vad roligt vi hade då egentligen:) Skulle gärna spola tillbaka! Har du inga fler roliga gamla bilder? skitkul ju, haha

2009-07-22 @ 15:38:49
URL: http://eemely.blogg.se/
Postat av: Marcus

Ja, Boland sätter verkligen sina spår i en hjärta = )

Saknar den tiden = (

Inget går upp mot en danssal på Boland när man ligger och krälar på golvet = )



Eller när man snurar in i trumsetet när man gör något på diagonalen (Ja piruetter har aldrig varit min starka sida), men det bjuder jag på = )

2009-07-22 @ 16:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback