Yellow

Hej hoppla!

Har precis kommit hem efter en övernattning hos herr och fru Öhman/Gustafsson i Märsta, mycket trevligt.
Det blev kanske liiiite, en aning för mycket vin för att vara på en tisdag men vafan, semester, sista veckan dessutom!

Som jag sa så är jag nu ägare av ännu ett par Converse light, gula! Efter att ha letat Stockholm runt och endast hittat ett par i fel storlek så klickade jag hem ett par från junkyard.com, vilket är de enda ställe jag sett på nätet.



Mycket nice!

Nu ska jag och Angelica (som bestämde sig för att följa med och våldgästa Uppsala) bege oss ner på stan för lite mer shopping.
I kväll kommer även hennes man och det blir Kina och eventuellt ett besök på Framfickan.


Ha en bra dag!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback