1 juni 2009

Swoosh och så var man hemma igen!
Har både hunnit med att jobba och uträtta lite ärenden i Märsta, längesen man var där men det är sig likt, precis som på högstadietiden.


Nedräkningen har nu börjar på allvar, det är den 1 juni idag och det innebär att vi åker till Marbella om 13 dagar!!!
Det innebär också att jag har 7 arbetsdagar kvar till semestern, helt galet bra!





Sitter just nu och väntar på att min andra hälft ska komma hem med chilisåsen så att jag kan äta, hungrig som en varg men ingen wok utan chilisås, tycker jag iaf..


I kväll ska jag få min säng och även soffa totalrengjorda av nån okänd människa som känner att den vill göra mitt hem lite cleanare, haha. Nej, eller jo, det stämmer ju men en kompis till mig hade fått sitt hem rengjort av det här företaget gratis och sedan angett mig som ett nytt offer. Hon blev nöjd och varför inte få en rengöring av sånt jobbigt gratis? Vi får väl se om jag lever och har några prylar kvar senare, dom kommer vid 20.15 så hör ni inget från mig så är det dags att ringa snuten!





Hej hopp, nu ska jag försöka fånga dagens sista solstrålar!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback