12 juni 2009

Tjolahopp!
Känner mig som en bra människa just nu, har hunnit med precis allt jag tänkt och kan nu relaxa och börja fundera på vad som händer i kväll? 50 % i baren på people, nån som är på?!

I alla fall..
Som jag tidigare nämnde så skulle jag och pojk ner till stan och käka indisk lunch, synd bara att dom jävlarna hade bytt namn och inte tog emot kupongen. Snåla som vi är så dissade vi det stället och begav oss till Café 018, det blev en rejäl baguette, bra skit!



Blev lite shopping för min del också, ungefär som jag tänkt mig. Hittade dock inga vita skor som dög så det blev ett par rosa istället :)!



1. Balsam Wella - Eden, 15 kr
2. Skor - Dinsko, 99 kr på rea
3 Lotion - Eden, 29 kr
4. Nagellack - Face, 125 kr
5. Läppstift - Face, 195 kr

Yes, jag hittade mitt rosa läppstift! Dock lite "torrare" än jag tänkt mig men färgen blev kalas, tack för det brudar!!


Nu har precis kommit hem från Friskis och en effektiv timme på gymmet. Duktig känner jag mig, däremot lär det varit sista träningen på drygt en vecka. Men vafan, har man semester så kanske man ska semestra från det med en stund..
Sitter och tar igen mig och laddar upp för Marbella och immunförsvaret med lite vitaminer.



Vitamin Defence, 24 kr på ICA. Dyrt men det känns som att det är värt det!


Undrar vad jag ska göra nu?


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback