chillpill

Jag lever!
Nu är vi hemma igen och det känns ju sådär.. '
Men, solen skiner hemma i Sverige och temperaturen är helt okej, att jag dessutom har 3 veckor kvar på semestern gör inte sådär jätte mycket!

Jag har redan börjat fundera på att hinna med en till semester men det är frågan det med vem och när?


Just nu ligger jag och pöjk i parken precis utanför lägenheten och steker, att sno trådlöst is the shit!
Vad händer idag?`Vi ska i alla fall göra ett besök på friskis sen får vi se vad som händer och fötter..





För er som inte sitter i parken med trådlöst så rekomenderar jag starkt att ge sig ut, det lär ni behöva efter alla dessa veckor med regn, alla mår bättre av lite sol!


Hej hopp!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback