Det sägs att rosa är sommarens hetaste färg?

Jaaa... Vad säger man?
Jo, den här dagen har verkligen handlat om rosa och rött..
Jag har tvättat och donat och guess what? Jag tvättade en röd tvätt och slängde in några tröjor med rött i sig, men även vitt. Fy fan, jag äger inte ett enda mönstrat plagg med vitt i, allt är numera rosa!



Min älskade tröja :(!

Annars då? Jovars, sitter i min ensamhet med ett glas vitt i handen och "Att göra en pudel" i bakgrunden. Har målat naglarna lite med mitt nya nagellack, kul jul.




Hade velat ge mig ut på äventyr men det ser mörkt ut med dom planerna..
Rikard är ute och röjjer, frågade om jag ville med men jag känner att han behöver hänga lite med grabbarna ibland också, man kan inte alltid vara med överallt!
Vi ska ju faktiskt hänga och slänga tillsammans en massa i Marbella, förutom att vi bor tillsammans här hemma då, haha!


Hoppas ni har en riktigt trevlig kväll!!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback