Det var tider det..


Idag har det inte samtalats om så mycket mer än studenten, fy fan för dom!
Haha, nejdå, men man är ju lite avis. Nu är det två år sen jag själv gick ut och det värsta är att minnet blir svagare och svagare och bättre lär det inte bli, inte heller får man uppleva det igen, attans!!
Så nu sitter jag här i min ensamhet och trycker i mig pez, stackars mig! Pojken är och firar Mackan som är en av de lyckliga.








Visst minnet av den stora dagen blir svagare och svagare men än så länge är de hyffsat i form. Jag minns vädret som säkert var uppemot 25 grader och sol, jag minns mina underbara klasskamrater som sakta men säkert gick in i dimman med mig och jag minns en avslutning på kvällen i vackra Skarholmen straxt utanför Uppsala med ett rejält firande med andra studenter. Den dagen, det var en underbar dag det!!



Tillbaka till verkligheten. Hade tänkt mig en totalsoft kväll i min ensamhet men det blir visst inte så. Jag ska slänga ihop lite nudlar och sen bege mig till systrarna. Visst vi skulle kunna säga att det blir en lugn kväll men det brukar oftast inte sluta så.. Jag ska i alla fall hålla mig hyffsat i form för i morgon ska jag nämligen träffa mina underbara flickor Jill, Emely och Nina som jag gick i gymnasiet med!


Ha en bra kväll!





Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback