hälsöjsam

Snacka om att jag känner mig fräsch nu!
Jag har haft en riktig liten spastund, en välbehövlig sådan, så nu är man alldeles len o gosig, mysigt det ska bli att sova med mig! Haha, för Rikard också..
Nu vore det kalas med massage, fatta bra min kropp skulle må för tillfället. Vi får väl hoppas att han ger med sig!



Tanken är att jag ska fixa en riktigt god smoothie nu. Helt galet gott och dessutom busenkelt!

2 glas
6 dl lätt vaniljyoughurt
ca 10 st frysta jordgubbar
ca 10 st frysta björnbär.

Ett lätt och bra mål såhär på kvällskvisten helt enkelt.



Nej, jag får nog slänga mig i sängen brevid min dude och gosa lite, jag har ju som sagt hoppats på en massage!


Godnatt och sov gott mina älskade!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: jill

men okeeej.... vet inte om det är något annat pass! halv 4 passet är ju niceee.. ! o du kimmen.. lyckades du flörta till dig någon massage?! =)

2009-06-11 @ 11:58:23
URL: http://metrobloggen.se/jill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback