Inhandling

Sådär. Nu har jag för första gången vaknat upp och tänkt "fy fan vad skönt, jag har semester!!"
Visst man har haft sommarlov osv men nu det är inte riktigt samma grej, nu har jag i stället 4 veckors betald semester, känns vuxet på nått sätt..

Dagens planer smids för fullt.
Vi ska börja med att käka lunch på Indian night


2 för 1 is the shit!


Sen blir det lite knall på stan. Jag har ett presentkort på face som jag fick när jag fyllde 20 år av mina kära vänner Nina, Jill och Emely. Fy skäms på mig att jag inte använt det men jag har helt enkelt glömt att ta med mig det varje gång jag tänkt knalla in där. I alla fall, tanken är att jag ska hitta ett rosa läppstift/läppglans.


Typ den färgen..


Nya skor är jag också ute efter, ett par vita tygskor/streetskor. Jag har redan 2 favoriter hemma men jag har insett att det är dags att skrota dom, ett par är det hål under och dom andra är förskräckligt skitiga och vägrar bli rena i maskin så, ja, vad gör man?

Man lär ju även dyka in på H&M en sväng, rean har börjat! Det har den iförsig överallt men H&M brukar ha bra skit!


Puss o kram, ses på stan?


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback