Jag, Balt?

Bra där, kul att iaf några väljer att kommentera :), tack för det!!

I dag har jag förbättrat brännan lite i Fjällnora med Rikard och Jocke, mycket mysigt badplace.

För en stund sen cyklade jag iväg till Willys för att handla lite grejer till kvällens grillning. Väl på plats mötte jag en främmande man (typ 40-50 år) som inte skämdes för att han käkat glosoppa, han inspekterade nogrant mig och vad jag handlade, väl framme i kassan la han in stöten. Han bad mig lukta på den enligt honom underbarast kryddan citronmellis, mm okej, jätte gott men försvinn nu tänkte jag. Lite jobbig situation när man står stilla i kassan och inte direkt kan springa nån annan stanns utan att skämmas...
 Men, det jag vill komma fram till är i allafall att han sa " Anledningen till att jag tittar på dig är att du ser så annorlunda ut", säger man så? Han sa inte om det var positivt eller inte men eftersom han var ivrig på att veta om jag gillade vin en sommarkväll som denna så antar jag att han kanske raggade lite? Han sa också att jag absolut inte såg svensk ut utan snarare Baltisk, hmm. Rikard säger också att jag ser Baltisk ut, tror inte jag tycker att Baltiska tjejer är speciellt snygga så det känns ju sådär...



Vad säger ni? Är Balter överlag snygga eller fula?


Dags för grilling på kolonin!

Ha en mysig kväll i solen!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag brukar läsa din blogg :P och tycker nog inte du ser baltisk ut..

2009-06-23 @ 20:07:49
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/
Postat av: Kim

Anonym - Tack, tack i tack!

2009-06-23 @ 20:34:07
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Kim

Anonym - Tack, tack i tack!

2009-06-23 @ 20:34:11
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: nina

du är dö läcker!jag vet inte hur man ser ut om man ser baltisk ut men fin är du vilket fall gumman:)

pussis

2009-06-23 @ 20:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback