MARBELLA

Kanske tråkigt att läsa för er men fy fan vad vi kommer bo fint i Marbella! Gick nyss igenom mailet jag fick av bruttan vi ska hyra av.


"En fantastisk, trevlig takvåning på ett lugnt, fint, väletablerat område med flera restauranger, 3 pooler (fri tillgång till poolerna), 1 km från Marbellas centrum, endast 200 m från stranden(jättelång sandstrand, ända till Marbella samt Puerto Banus åt andra hållet; mer än 5 km) och strandpromenaden. 2 sovrum, 2 stora badrum, stort vardagsrum, härlig terrass på ca 20 m2 med utsikten som man kan se på ett av korten. 



Fullt utrustat kök, inklusive mikro, elektrisk spis, ugn, tvättmaskin och diskmaskin. Lägenheten har A/C varmt och kallt, och är utrustad med TV, DVD, musikanläggning med CD och radio. Finns också satellitkanaler på TV med flera engelska, samt Internet.
 
Finns en dubbelbäddsoffa i vardagsrummet, 180 cm säng i första sovrummet och 2 90 cm sängar i andra sovrummet. Jag har också två uppställningsbara sängar.   8 kan sova.

Runt området finns ett 10-tal restauranger inom 5 mins gångavstånd, barer, apotek, supermarkets och andra affärer.
 
In till Marbellas centrum är det ca 1 km och till lyxhamnen Puerto Banús, ca 4 km. Området har enormt stora grönområden med härlig trädgård."




!!!!!!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jennika

Åh shit, jag dreglar när jag tittar på bilderna..

2009-06-12 @ 19:35:11
Postat av: kiira

vi hade inte kunnat få det bättre, jääävlar imig va trevligt vi ska ha det.. bara längtar!!!! :)

2009-06-12 @ 23:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback