massa bokstäver

Hej hopp!
Idag är en övernajs dag, knappt så jag kan få ner det i ord men som kompensation för den dåliga uppdateringen idag så bjuder jag på lite bilder och dagens "happenings"

Jag har fått ett livsviktigt beslut konstaterat idag och fy fan vad skönt vill jag lova! Nu kan vi äntligen slappna av och slippa alla onda tankar!

Dessutom är det 19 grader och sol.




Jag gick upp vid 8-tiden, stressad och jävlig som vanligt men vafan, det var ju min sista arbetsdag på 4 1/2 vecka så de e klart som fan man drar på leendet och sätter sig i bilen!
Kör mitt race på jobbet, lite annorlunda uppgifter idag då dekoratören var ledig och jag fick göra hennes jobb, kul. Drar vinlotteriet och tjoho, ingen vinst men en 3:e plats, tackar för det!

På parkeringen utanför jobbet såg jag en något reklambomad bil, ICA har verkligen satsat hårt den här gången! Bra skyltat men vafan, man kan väl inte köra den här bilen?




Efter jobbet åkte jag hem till mina päron och käkade lite grann, hämtade resväska också. Mitt underbara brorsbarn var där då mina päron var barnvakt, gullunge!



När jag hade snackat av mig tillräckligt så bestämde jag mig för att åka hem, har tänkt att träna så det kan vara skönt att komma iväg i hyffsad tid.. Mina goa päron ger mig då ett "litet" bidrag till semesterkassan. Tack!!




Värt att tillägga är också att jag var på väg att bli av med en del av slanten jag fick. Var uppe hos Emely och skulle hämta mobilsladden, la inte i några parkeringspengar då besöket skulle vara några minuter bara. När jag kommer tillbaka står en parkeringsvakt och lappade bilen framför, gissa om jag kastade mig in i bilen och gasade iväg! Shit, hade jag kommit max 1 minut senare så hade jag blivit lappad, igen..


Nu ska jag cykla iväg till friskis och lyfta skrot, sen blir det en sista solariesolning innan Marbella, 3 dagar kvar!!


Puss och kram!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jennika

Där var bilen du fotade när vi pratade :P hihi...

3 DAYS LEFT! Oj oj oj.... nu laddar vi.

2009-06-11 @ 19:39:27
URL: http://jennikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback