simhopp

Godmiddag!
Dagen börjar lika hetsig som vanligt! Fick i alla fall frukost på sängen av gullet (som inte är gullig just nu då han retar upp mig och garvar åt det).
Nu ska jag springa till friskis och lyfta lite skrot sen blir det ett besök på solarieöarna och hämtning av ett paket. Fick en sms avisering igår på ett paket från H&M, det är nog mina skor som jag  beställde för nån månad sen men dom skulle inte komma förens v.27?
Skulle jag varit kändis så kunde man ana en liten present men nej, jag får stilla mina vilda tankar och nöja mig med att skorna kommit! Det är iförsig skitbra med tanke på att jag gärna ville ha dom innan Marbella.





Hej hopp!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emilia

liggetid låter ju trevligt, men i 14 dagar?!?! haha

2009-06-05 @ 07:52:05
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback