Friterat

Hemskt ledsen för den otroligt kassa uppdateringen, men, jag är ju faktiskt på semester och dessutom så var blogg.se totalt stört tidigare idag då jag försökte mig på att blogga och skiten försvann. En riktigt fin historia om hur vi har och haft det de senaste dagarna..

Idag har vädret varit lite sämre, dvs halvmoln och 29 grader (stackars oss, eller hur?!) så vi passade på att ta oss till La Canada och shoppa loss lite grann. Det blev en hel del tjusigt men det får ni se en annan dag.



Såhär nere var vi...


Ni kan i alla fall få en liten försmak på lite shopping, här är ett linne som jag köpte på lefties igår för 7.95 Euro.




Tyvärr så har det inte blivit några ordentliga partajbilder då vi sket i utgång igår och glömde kameran i måndags så, det kommer! Förhoppningsvis blir det ferre i kväll, det är i alla fall vad vi siktar på!


Slänger upp lite random bilder på hur vi har det.









Fler bilder och ett Cribs kommer snart!!


Puss och kram, hälsningar Marbella och 28 grader och sol!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback