muiralos

Idag känner jag mig rätt effektiv faktiskt!
Först personalmöte på morgonkvisten och sedan full fart hemmåt och städa lite grann. Har även hunnit med både ett besök på friskis och ett stopp på solarieöarna i lite drygt en kvart.
Det är tur att solariumet slocknar när man solar, annars hade jag förmodligen fortfarande legat kvar. Somnade som en stock med "plupparna" på ögonen, vi får väl se hur snyggt det ser ut i kväll, blir väl sånnadär härliga vita ringar runt ögonen, brukar i vanliga fall varva med och utan för att slippa se ut som jag förmodligen kommer göra..




Hittade en schysst bild på solarieön jag var på, dit borde ni åka!


Jag vet, det är inte bra att sola men vafan, mina medresenärer har haft en underbar helg i solen medans jag jobbat så.. Ska jag överhuvudtaget ha en chans att inte komma sist i våran "vem blir brunast" tävling så får jag fan ligga i!


Nu ryktas det om stek på gränby c med Rikard, vi får väl se om man kanske hittar nått trevligt?



Hej hopp, chokladsnopp!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback