dagens (och veckornas) outfit

Idag har varit en bra dag :)!
Började 9 i morse så det var upp och hoppa tidigt i morse, slutade däremot 2 så det var det värt!
Vi på KappAhl håller på att lansera en nysatsning på Jeans och kampanjen började idag. Målet är att vi ska bli bäst på jeans. Det är kul när det händer sånt för då hoppar tävlingsmänniskan i en igång. Vi ska alltså sälja så mycket byxor, framförallt jeans som möjligt och dessutom se till att kamma hem tävlingarna, dvs, sälja, sälja och sälja ännu mer!
Vi har fått köpa Jeans till ett rabatterat pris och har även fått tröjor vi ska ha på oss under dessa veckor. Tröjorna vet jag inte om jag är helt nöjd med, i alla fall inte passformen, kort och bred, njaaaa. På bilden är en annan modell, den snyggare som är lite mer slimmad men den var liiite liten och påminner lite grann och 90-talet succé magtröjan.




Efter jobbet gick jag runt och strosade i centrumet, inte allt för spännande centrum jag jobbar i men det går i alla fall att slå ihjäl en timme. Skulle nämligen hämta R som också tagit i med hårdhandskarna och jobbat idag. Fick en liten gåva av honom, min goa raggare! För er som inte redan vet så jobbar han alltså på dagis.


Hihi, en pärlplatta!



Nej ni, nu ska jag ta tag i gårdagens tvätt och göra lite fint här hemma!


Puss på mina fina vänner (och sorry för dålig kontakt senaste veckan!)


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback