en massa ?

Usch och fy, vad hände med beach 2009?
Har precis slängt i mig feta toasts och en massa godis på det.. Hmm.. Inte allt för nöjd, skärpning på mig!

Annars då? Jovars, det rullar på. Lönen var helt sjukligt dålig, hur ska detta sluta?

Ska unna mig en thaibuffé i morrn och en utgång i helgen. Det är ungefär det jag har råd med den här månaden, knappt.
Så det blir toksatsning på valborg istället då en ny, förhoppningsvis bättre lön tittar in på kontot!
Väldigt passande att man skaffat pojkvän nu då, vad skulle jag annars hitta på på helgerna när alla andra är ute och härjar? Hmm, ja vad gör man när man är ledig en helg om man inte partajar? Det var mycket längesen, på den tiden man bodde ute i skogen och inte hade möjlighet att ta sig in till stan kanske det var..

Nu sitter min fina pojke i sängen och tittar på TV, undrar om han kanske är lite sur på mig? Han ser lite putt ut?
Måste utforskas!
1 minut senare
-Är du sur?
-Neeeej, jag kollar på TV!
Han är alltså sur för nått, annars hade han inte haft ögonbrynen som 2 havla v:n.

Haha, åh så söt han är!


Nog med mina ? nu, sov gott mina vänner!



Fågelfan och iina



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jennika

Cute pic! Vi ses i Marbella!

2009-03-24 @ 22:39:19
URL: http://jennikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback