jag, kreativ?!

Ni kanske undrar vad jag hittade på för att fördriva min lediga tid?

Jo, jag begav mig till Ikea en sväng, hittade inget dock.
Fick en fixidé om att måla mina egna tavlor, jag skulle inte direkt kalla mig en kreativ person, i alla fall inte på en konstnärliga fronten. Tyckte i alla fall att det vore en kul grej att sysselsätta sig med så jag gick ner på staden en sväng med Kaisa och inhandlade canvastavlor, färg och pensel. Tavlorna köpte jag på Eden, 39 kr styck, sjukligt billigt!
Resultatet, hmm, inte 100%-iga (inte ens 50, haha) men vafan, man är ju ingen konstnär som sagt!



Som ni ser så hade jag inga mallar eller nånting sådant utan allt var på fri hand, hade inte direkt tålamod att vänta tills jag printat ut mallar. Vi får väl se om jag sätter upp dom någonstans, känns inte speciellt aktuellt just nu..


Tränade med jill 18.30, shit pommes vad svetten rann, till och med värre än igår så träningsvärken är inget jag ser fram emot!


Hej svejs, nu blir det TV och sängen för hela slanten!

K ♥ R

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback