känd?

Swooosch! Så var man sjuk igen :(!
Fan, jag mår som en påse hundskit i en papperskorg!

På fredag får Uppsala finbesök av Marie och jag ska bannemig vara frisk tills dess, vore väldans dumt att smitta ner henne och hennes lille ofödde son, jag är ju ledig och allt, måste bli frisk!
I morrn skulle jag jobba 12-16 men fick istället 10-19 pass, känns sådär när man kämpar för att inte bli sjukare..


Gymnasietiden

Förresten så fyller mig älskade pappa år idag, jämt till och med! Vi har varit i Stockholm och ätit mat på Ulla Winbladh, riktigt stekigt faktiskt. Restaurangen är liten med ca 15 bord och ändå lyckades vi pricka in samma tidpunkt att äta på som både Per Gessle och Robert Gustavsson, kul att se dom på rikt faktiskt! Per var sig lik men Gustavsson var lite svårigenkänd, lite ovant att se honom så stilad och "vanlig".

´

Nu står gos med pöjk näst på schemat, han har fått alldeles för lite uppmärksamhet av mig och min slitna kropp idag så, here I come!


puss

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad ballt! Tog du någon autograf åt mig?

Hälsa och gratta pappa så mycket förresten!

Krya på dig också! PUSS

2009-03-18 @ 16:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback