livets gång

Idag har jag inte så mycket att berätta, mest trött just nu!
Har jobbat 12-19.15, skönt att jobba lite. Jag har ju som sagt innan idag jobbat 7 timmar på 5 dagar, slappt!

Har börjat bli trött på kvällarna igen, skönt faktiskt. Nu somnar jag vid 00.30 i stället för 02.30. Det är skönt att gå upp tidigare på morgonen och slippa stressa, dricka min kaffe och titta en stund på TV i stället för att slänga på mig ett vackrare ansikte och äta frukost i bilen!

På tal om trött, så blev man ju inte direkt piggare och gladare av att det här låg i brevlådan.



Jag är medveten om att alla som arbetar får ett sånt här men vafan?! Det känns som att man stressar igenom livet när man redan ska planera sin ålderdom!

Godnatt gott folk!

K ♥ R



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback