oväntat besök?

Jag och min babe har nu kommit hem efter en mycket god thaibuffé, mvg!
Vi mötte en bekant på vägen hem som bestämt hämtade en flaska rött och insisterade på att följa med hem, trevligt med lite sällskap!
Så nu sitter man här lite lagom rund om fötterna och tittar lite halvt på hockey. Så mycket sport som jag sett på den senaste tiden är ungefär så mycket som jag sett under min livstid. Så är det när man blir tillsammans med ett sportfreak och det gör mig inte ett dugg, så länge kärleken är hos och med mig är jag nöjd :)!

Det är inte bara vi 2 som fallit för varandra under den här tiden utan även pippigul och flåsbjörn har funnit varandra! Kul att våran kärlek för med sig något gott även till andra!



Skål för kärleken!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Flåsbjörn har ett mäktigt jävla stånd!

2009-03-25 @ 21:29:00
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback