Proffs?

Äntligen har jag en "det här ska jag lära mig 2009" grej!
Jag har nämligen varit och kollat på innebandy idag, för första gången på mååånga år.
Nu är det ju såhär att jag är tillsammans med en prick som spelar och jag menar, finns det nått mer perfekt än att han får lära mig spela innebandy? Förutom en mer slimmad kropp så kan vi ju vara kungar på planen tillsammans! Sikken bra idé, eller hur?!

Jag har hört att det inte är bra att kombinera nytta med nöje men vafan nu kör vi!




Puss, puss och puss på min fina kärlek!!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Vi börjar direkt! Du ska strax få känna på en hård klubba...

2009-03-22 @ 23:46:34
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback