snorunge

Så, nu har jag myst färdigt med flickorna små, dvs Emely och Marie. Det blev en fika på fågelsången, premiär för i år faktiskt. Det blir kalas sen när det bli varmare och man kan sitta ute och steka!

Nu sitter jag här i min ensamhet, käresta är hemma och gör sig redo för partaj i Stockholm så honom blir jag utan i kväll tyvärr. Jag ska ju jobba i morrn, upp 7 så jag är inte sådär supertaggad på att ge mig ut i vimlet i kväll. Det är ju fredag men någon gräns får det lov att vara. Undrar vad jag ska hitta på? Någon som har något förslag på en enmans-aktivitet?
Usch, jag gillar inte riktigt att vara själv men jag får väl roa mig med datorn så springer tiden iväg..

Snoret rinner på i sin vanliga takt, om inte värre. Jag är förmodligen inte den första som ställer mig frågan, "Var kommer allt snor ifrån?!", det är ett under man kan fundera på länge. Kanske en fråga att ta upp i Våga fråga som går på Rix morgonzoo?





Puss hej, festa åt mig!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback