sunshine

Idag har varit en mycket bra dag!
Jag och kärleken började dagen med en lunchbuffé på New India, helt okej, litet utbud bara tyvärr.
Tog en sväng på stan i nån timme, han hittade en jätte fin jacka som kanske ska köpas och jag ett linne från gina!
Man blir så himla glad av det fina vädret!


 

Fortfarande förkyld men mår i alla fall bra nu, snoret forsar men det får jag väl leva med..

Just nu är det hockey för R och själv sitter jag och väntar på att Daniel ska komma hem så jag kan låna dammsugaren, börjar bli ruskigt trött på att inte kunna dammsuga när jag vill!

Vi har även inhandlat lite vin som vi tänkte sluka i kväll, mysigt ska vi ha det!


Puss och kram, kärlek till alla det passar!

 
Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jennika

Haha, är det dammsugeuthyrning uppe hos Daniel eller? :P

2009-03-19 @ 21:33:39
URL: http://jennikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback