bla bla

Jaha och vad gör man när man är ledig?! Jag har så tråkigt så att jag döööör!
Funderar på en tripp till ikea faktiskt, bara för att fördriva tiden. Har hört att dom har mycket rea där nu innan dom ska byta till det nya stora ikea brevid, kan vara värt att checka in!

Träning med Jillan i kväll 18.30, det är iaf en sak som är säker. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna röra mig och köra ett intensivt brädpass då det känns som att jag blev nerslagen igår, jag har sån satans träningvärk, hela kroppen ömmar! Kul när man tränar på ett annorluna sätt, man upptäcker att det finns muskler på ställen man aldrig tänkt på förut. Jag har exempelvis aldrig haft träningsvärk i sidan förut. Magen brukar jag aldrig heller få träningsvärk i men nuså. Haha, jag har till och med träningsvärk i armhålan, det var också nytt!

Nu är det 100% klart med lägenheten i Marbella i alla fall så 14-21 juni blir det röj kan jag lova! Känns grymt bra att man har nått att se fram emot!


Det kommer bli GRYMT!



Kärlek, kärlek och lite mer kärlek till min R!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback