störning

Just nu känner jag mig som en stor säck mjöl!
Har precis ätit lite mat. Som vanligt visste jag inte vad jag skulle hitta på för gott idag. Gick på på lattlagadmat och hittade ett spännande recept, pasta och feta. Åkte (ja, jag åkte bil i ca 1 min, kallt!) till Willys och inhandlade ingredienserna. Köpte även lite andra grejer, så mycket grönsaker och frukt var det längesen jag köpte och det va nog första gången jag köpte en squash. Resultatet blev helt okej tycker jag, jävlarns mättande men inte speciellt näringsrikt kändes det, pasta och grädde med lite prylar i känns inte dirket som någon "inför beach 2009" mat men men..

Jag ska i alla fall försöka att träna 2-3 gånger i veckan, pass då alltså så man svettas ordentligt och äta lite nyttigare. Sen det här med festandet kanske inte är det bästa men det ska jag bara försöka trappa ner på, hålla mig till varannan helg eller åtminstonde bara 1 dag/vecka MAX! Veckan innan Marbella så lär det köras lite tuffare, då blir det deff! Inte för att jag tycker att jag är speciellt fet eller nått men vafan, tränar man så vore det ju kul om det syns eller hur?!

Jag tycker fruktansvärt synd om de som lider av ätstörningar eller någon annan slags "kroppsstörning", jag kan inte ens försöka föreställa mig hur det är, stackare :(!

Mina vänner klagar alltid på dittan och dattan men vafan tänk såhär, det finns flera miljoner personer som ser värre ut än er, eller hur?! Dessutom när det gäller just mina vänner så är det inte direkt så att någon av dom skulle klassas som ful om man säger så..!

När jag ser dessa bilder så tänker jag, Herregud!! Som sagt, man tänker inte på att alla dessa tre är sjukdomar eller ett sjukt beroende. Var glada att ni lever, ser ut som ni gör och är friska, var nöjda!




Orka vara en moraltant men nu orkar jag inte ta bort allt jag skrivit..
Ska fixa till mig lite och knalla till systrarna där fest väntar. För min del blir det dock lugnt, tar med mig två 3,5:or och har planer på att knalla hem vid tolvtiden, ska upp 8 i morrn och jobba! Kul att träffa lite folk i alla fall, kommer lite nya ansikten i kväll också, alltid skoj!

K ♥ R




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback