marbella!

Pallrade min kropp till syrrorna på dragarbrunn, möts av den ena i trappen som är på väg och toffla, tur att de andra 2 var redo för film och mys! Det blev don´t mess with the Zohan och massa tjockiskäk.


Nu är det klart med lägenheten i Spanien, den är våran!! Så det blir till att fira midsommar på Marbella, smutt! Hon ringde faktiskt från spanien, hennes dator hade pajjat så hon ringde istället för att bekräfta bokningen. Nu ska det bara betalas en slant i morrn, sen en månad innan vi kommer och resten på plats. Det här blir fint mina kära kex!

Dreamers blir definitivt ett ställe att spana in!! Med gästdj:s som tiesto, axwell, guetta, sinclair och roger sanchez för att bara nämna några så kan det inte betyda botten! Ska tydligen vara grymt uteliv på Marbella, niiice!



Tiesto


Guetta


iina fick ett samtal och springer iväg och skriker sedan.
-Kiiiim, har du haft svamp någongång??!
Haha, känns bra att personen i fråga tror att jag haft det. Haha, tack för den!


Nu ska jag bege mig hemmåt i snön, jeevlarns så det snöat idag!


Sov gött!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jenkan

Hahaha, fan va skön! Haha..

Jeklarns vad kul det ska bli att steka på Marbella i sommar. Hoppas kanske man kan hitta drömprinsen där också. Puss

2009-03-03 @ 12:56:56
URL: http://jennikasofie.blogg.se/
Postat av: iina

Jenka ! Är du ute efter en svettig spanjor? ;)

2009-03-03 @ 13:47:38
URL: http://designbyiina.blogg.se/
Postat av: Kim

Iina, det har hon ju inte upptäckt än. Det kanske är därför det aldrig händer nått, för att hon inte träffat sin svettiga spanjor än?!

2009-03-08 @ 22:41:24
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback