yesterday

Tack för igår brudar, riktigt trevligt!

Förkalas hos Emely som som sagt fyllde år sen Platina. Mycket folk som vanligt och toaköer som heter duga men kul var det i alla fall. Kul att träffa de gamla "homiesarna", synd bara att inte alla kunde komma!
Eftersom alla som vanligt splittras redan innan vi kommit in så var det bara jag, Emelie och Emely kvar. Emelie gick hem till sin "vän" och jag och Emely begav oss till baren baren en sväng där vid halv 3 snåret. Intressant ställe, undrar om folk hänger där hela kvällen? Sen blev det Burger king med alla andra fyllon. Hade tänkt att gå hem men när det konstaterades att det var -13 grader och jag hade strumpbyxor så ångrade jag mig, tog en taxi. Tror det var första gången jag tar en taxi hem själv från krogen men 70 kr var det värt!


Nu sitter jag här med en kopp kaffe i handen och strålande sol utanför fönstret och mår oväntat bra, knappt bakis alls, skönt! Idag blir det nog lugnt, ska städa upp efter efterfesten i fredags och gå och handla lite hade jag tänkt. Kanske går en sväng till tjejerna om orken finns.


Om jag verkligen skulle få som jag vill så skulle jag ligga och puss ihjäl R hela dagen men det är tyvärr inte möjligt idag då han har andra planer :( ! Men han finns i mina tankar dag som natt, här eller inte här! Jag som aldrig trodde jag skulle bli kär igen. Nu sitter jag här med ett hjärta som slår hårt för en annan människa, underbart!


In love!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback