grisekno

Tjolahopp!
Dagen har varit bra, väldigt lite att göra på jobbet dock. Tråkigt blir det och långsamt går tiden men men, nu är jag hemma i alla fall. Ska fixa lite här hemma och slappa en stund, sen måste men kanske stoppa nått gött i magen med. Lär inte bli mycket till mat idag, jag är lixom så uppspelt så mat känns inte som prio nr 1 just nu men det sägs ju att äta bör man annars dör man..!

Resten av kvällen ska spenderas med kärleken som kommer lite senare!

Saknar faktiskt fågelfan lite granna, våran sjuka humor ihop blir något helt oslagbart sjukt! Haha kom och tänka på våran knäppa kväll vi hade för några månader sen, våra knasiga bilder vi tog. Haha bilder som aldrig får ses av någon annan, haha sitter här och skrattar högt för mig själv!


Med iinääs, kiirääs och kaisääs mammas lampa på skallen


Full rulle som vanligt


Kärlek till 2 av mina bästa vänner


Aj?


En mycket skojig midsommarafton för hmm.. 2 år sen?


In löööööööve!!!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jennika

Ååååh, my lööööve! Vad fint du har gjort :) Saknar dig med, men vi sågs ju iofs idag.. så inte längre! HA (L) PUSSSSS

2009-03-12 @ 22:22:47
Postat av: E

haha jennika! hur går det med plåstret? stretchig (?) kind, sött!

2009-03-19 @ 11:07:15
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback