värk

Sådär, nu sitter jag här med en förbannad värk i vänstra skinkan. Dagens pass gjorde sitt kan jag lova!



Sitter hos systrarna nu och häller i mig kaffe.

Riktigt skönt är det att sluta så tidigt som jag gjorde idag (14), man får lixom en hel dag att göra nått skoj på :). I morrn är jag ledig och ska å träna med kiira vid 12. Vid 17 kommer kidsen och jag ska vara barnvakt då bror och sambo ska på bio. Ska bli kul att träffa min älskade brorsbarn, blir allt för sällan! Ellen har gått och blivit stor, 8 snart och leo växer och gror han också 1 år och 3 månader. Spännande ska det bli med en liten busunge i min lilla etta, hur ska jag roa vilddjuret?! Jaja, morgondagens problem..

Nu ska jag nog vara lite social tror jag.
Hej hopp!

K ♥ R



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback