...

Full fart!
Fan jag vill gå i pension så att jag kan slappna av någon gång, tycker synd om min kropp!

Idag har jag i alla fall tränat och ska nu ge mig på en storstädningen av lägenheten, jag är så fruktansvärt less på att komma hem och få panik! Jag städar visserligen ofta men det bara förfaller så fort man rör något! Jag har verkligen panik nu, disken fylls på, bordet är totaläckligt (glasbord) och det är saker och damm överallt! Varenda liten låda är proppad och alla förvaringsställen vågar jag knappt öppna för där är det rasrisk. Jag menar hur kul är det att ha bröd, kamera, pasta och batterier och presentkort på samma hylla?! Jag har lixom ingen val, nej usch så less jag blir!




Det här är ju kalasstökigt men jag skulle faktiskt hellre ha det såhär och ha någonstanns att lägga det än att ha de som jag har nu, det är grejer precis överallt, fullproppat överallt! Ja, tänk om det vore lätt att flytta, jag gillar huset jag bor i men fan, ge mig 20 kvm till! Jag skulle ju kunna ta lägenheten brevid eftersom dom ska flytta ut, så kan jag bara slå ut väggen? Det vore kalas!


Panik!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback