för jag är fjoooorton åår

Nu är jag äntligen hemma och har lyckats sno datorn i pausen på hockeyn som Rikard checkar in.
Tanken var att jag skulle bjuda på nostalgi till tusen men det sket sig ganska rejält, glömde mobilsladden hos systrarna igår, fan då! Det får ni helt enkelt vänta med så länge..

Min andra tanke var att lägga upp bilder från gårdagen men det sket sig det med då iina inte behagar att svara och skicka över bilderna, fy på dig!

Som ni förstår är jag inte riktigt på humör nu och tänker fatta mig kort.
Har varit hemma hos mor och far och städat ur mitt gamla rum idag efter jobbet. Hittade sjukt mycket roliga prylar och foton, för att inte tala om alla roliga avtryck i den klassiska loggboken man hade på högstadiet, galet kul!
Jag trodde faktiskt inte att jag varit en såkallad fjortis men fick verkligen klart för mig att det faktiskt tyvärr har varit så, men men, det är en period i livet och jag kan inte göra annat än att skratta åt det idag!



Remember?


Puzz o kjamis!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback