FREDAG

God förmiddag!
Som vanligt vid den här tiden är jag på språng, jobbet kallar alldeles strax och bilen ska rulla om 10 min, shit, lika stressigt som vanligt!

Igår blev det inte mycket vettigt gjort vill jag lova, kollade på tv hela kvällen och somnade på tok för tidigt, men men, kan jag behövde tydligen lite sömn helt enkelt.

Nu är det i alla fall fredag (igen?!), tycker det känns som att det är fredag hela veckan, tiden går alldeles för fort! Idag har vi i alla fall 25% på hela köpet på KappAhl så det lär bli drag hoppas jag, kul ska det bli i alla fall.

Vad händer och fötter i helgen?
Idag ska jag leka reservplan för min pojke, om han inte pallar Stockholm så blir det myskväll med en massa onyttigheter. Min ekonomi tycker det låter som en utmärkt plan i alla fall..
I morgon hoppas jag på bus med tjejerna? iina har inte hört av sig och ska lifta från Märsta, det oroar mig lite grann..
Skulle vara typiskt om alla bangar i morrn och gör nått annat istället, brukar inte hända ett skit när jag är ledig.




Haha, jag kommer få stryk för att jag lägger upp den här gamla godingen!


Shit, måste åka nu!

Ha en fin fredag!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback