friterad banan

Nu befinner jag mig hos systrarna och har äntligen tillgång till förra helgens bilder, yes!

Så, vad passar då bättre än att dela med mig av mitt goa godis?!



Iina är taggad precis som vanligt!!



Jag kör helvitt och satsar på en pose som numera blivit en aning Kimstämplad, notera mina randiga strumpor, hett!!




Jag och iina är nu redo för kvällens utgång! När jag tittar på den här bilden så får jag en plötslig uppenbarelse, it´s fucking salt och peppar och inte bara på det sättet som det var från början. För er som inte vet så tycker alltså iina att jag ser ut som att jag saltar och pepprar när jag dansar, haha, vi hade mycket roligt åt den förklaringen.


Även om det inte ser så ut så var det faktiskt inte bara jag och iina utan Kaisa var även med på ett hörn men hon var tydligen inte lika kamerakåt som vissa andra..


I kväll blir det nog utgång skulle jag tro. Ska hem straxt och hämta det flytande guldet och hoppas även på att iina och Jennika ska skrapa ihop lite slantar och komma hit!



Nu skriks det här om hur osocial jag är, oops, dags att umgås med brudarna!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

Saaaaalt oooooo peppar!

2009-05-23 @ 16:32:39
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback