GR

Godmorgon!

Sitter och tittar på The Voice för tillfället, inte alltid man är uppe i tid för att se och lyssna på morgonprogram!
I bilen blir det däremot Rix morgonzoo, får inte in the Voice i Uppsala, eller inte åtminstonde i min bil..

När vi väl talar om Rix morgonzoo så är det ju helt galet att Gert och Robban promenerar genom Sverige, snacka om hurtiga gubbar! Lite osäker på när dom är framme i Haparanda men någon gång i början på juni ska det vara. Dom började sina 180 mil i början på mars.





Nu är det även dags för mig att röra på fötterna och göra mig redo för en heldag på jobbet, 10-19.15!



Jag saknar och tänker på dig!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Hej där! Vill bara tipsa om att jag tävlar ut en bloggdesign. Kika in här om du vill vara med:

http://majan.blogg.se/2009/may/designtavling-2.html



Hoppas att du får en fin dag!

2009-05-28 @ 08:56:39
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback