grytlock

Efter en lång (?) arbetsdag så är jag äntligen hemma och har störtlandat i soffan framför hockey, snacka om man.
Men så går det när man har ett sportfreak till pojke. Jag börjar faktiskt vänja mig, tur att jag inte kollar speciellt mycket på tv, då hade det kunnat bli slagsmål om kontrollen. Bara jag får se mitt Desperate på tisdagar kl 21 så är det lugnt!


Har lekt lite svarttaxi AB utan betalning idag igen.
 Iina stog som varje torsdag eller fredag med sin packning i sina cowboyboots och liftade, trevligt med lite sällskap i bilen för en gångs skull. Fast bäst är ändå när dom ska hem till ghettot på söndagar eller måndagar, på morgonen behöver jag verkligen sällksap. Jag har en liten känsla av att om jag kommer dö i förtid så kommer det vara för att jag somnat bakom ratten, hemskt men sant. Det är inte ovanligt att jag halvsomnar och vaknar av att åka på strecken (ni vet dom där som det låter brrrr om man kör på dom), ajaj. Jag har försökt med det mesta, koffeinpiller, höja volymen och sjunga högt, hålla upp ögonen med ena handen, ja, you name it.
Någon annan som kanske har något annat bra tips?



Där vill jag verkligen inte hamna!



Annars är det lugnt med mig. Helgen närmar sig med stormsteg och jag är ledig tills måndag. Däremot är det ingen rolig helg att se fram emot. I morrn bär det av till Karlstad för mormors begravning som är på lördag. Just nu känns det okej men man vet ju att när man väl är där och inser att man aldrig kommer få träffa henne igen så ändras känslan ganska drastiskt... Men, det är livets gång och hon slipper lida.


Nu ska jag nog ge mig på min sötnöt som ligger på spikmattan med ena handen i brallan, ser mysigt ut!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tja kim :)



Sätt på ACn eller dra ner fönstret. Det är lättare att hålla sig vaken när det är kallt.

Är det varmt i bilen är det större chans att man somnar eftersom syret i bilen inte är lika bra då =)



Ha det bra!

Kram

2009-05-08 @ 06:49:18
URL: http://sandrassaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback