historien om 5 rövare

Nu är jag nyklippt och har dessutom smällt i mig en extra cheese mc feast med den obligatoriska garlicdippen och en marrängswiss som avslut på den otroligt nyttiga maten jag klämt i mig. Men, det var gott! Vet inte om jag tycker att marrängswissen var värd 20 kr dock.

Min nya frilla bjuder jag på i kväll för just nu har jag grymt sugen på att dela med mig av mina läckerbitar från igår!





Eftersom gårdagen hade att bjuda på hela 109 st bilder så valde jag att summera det såhär, lite tråkigare men jag tror faktiskt inte ni hade pallat med alla bilder i stort format, det hade helt enkelt blivit för mycket av det goda!
Haha den sista bilden var tanken att det skulle bli 4 heta babes med en fantastisk utsikt över Platina som speglades i vattnet nedan men det blev helt enket bara 4 rövar, haha!


Ojoj. Maten har verkligen satt sina spår, jag är helt slut och ska nog faktiskt gå och ta mig en tupplur, precis som min karl bestämt sig för att göra ser jag, han tvärsover..


Som sagt, bilder på frillan kommer senare! Ni kommer förmodligen inte känna igen mig, såhär kort hår har jag inte haft sen jag var liten!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

4 raggarrövar!

2009-05-24 @ 19:07:41
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback