hittar jag inte mina kalsonger tänker jag inte prata...


Den här dagen har som alla andra dagar bara sprungit iväg!

Vaknade lite smått bakfull, det var bara att bita ihop och åka till jobbet helt enket.

Så hur var gårdagen? Jo, alldeles förträffligt bra måste jag säga!
Hed Kandi var på plats och det dansades friskt till de ljuva tonerna



Den enda kameran som slank ner fanns i mobilen så bilderna kanske inte är i samma världsklass som själva händelsen men det får ni faktiskt stå ut med!



Nästan mitt på dansgolvet stod en bur som det senare bjöds på dans i, mycket trevligt vill jag lova! Bara känslan att "det här är inte som vanligt" gör så otroligt mycket!




Gjorde en schysst deal också. Några damer som förmodligen jobba för Marlboro eller nått i den stilen gick runt och frågade lite frågor om den nya designen, i gengäld fick man alltså byta sitt ciggpaket man hade med minst 1 cigg i för ett nytt oöppnad Marlboro. Visserligen hade jag också nästan fullt men vafan, tattare som man är så tackar man och tar emot i alla fall..

Tyvärr så har jag inte så många fler bilder än såhär, kändes inte värt att slösa bort tiden på att försöka få en schysst bild när man istället kunde röjja dansgolvet..



Det har verkligen varit full fart idag.
 Direkt efter jobbet blev det Tacobuffé med Rikard, Grek och Henke, sen blev det kubb i stadsparken. Gissa vad jag ska göra nudå? Jo, jag ska ner till stadsparken igen med systrarna och lira lite kubb, jag borde snart ställa upp i kubbsm om det nu finns något sådant, så mycket träning som jag får!


Hej hopp, ha en riktigt fin kväll!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback