Kim, the best shit in town!

Kim har haft en stressig morgon, och hinner därför inte skriva blogg.
Hon känner att det behövs någon form av aktivitet under dagen, och har därför gett mig fria händer i en så kallad gästblogg!

Första tanken, vad ska jag skriva om?
Andra tanken, svaret är ju självklart!

Vad passar bättre än och hylla bloggägaren själv? Precis, det blir perfekt...

Den här flickan med det krulliga håret, hon är exakt vad varje man skulle behöva! Jag har flytet att äga rättigheterna till hennes hjärta, och det är jag oerhört tacksam för.
Varje morgon har jag den ljuvliga förmånen att få vakna upp bredvid denna underbara varelse!

Jag får ligga där och tryna, medan hon gör en insats för att skapa en ekonomisk hållbar situation. Hon krigar på, och att hon dag efter dag kan komma in genom dörren och krama mig efter jobbet är beundransvärt...

Varför jag? Utan jobb, dåligt me stålar och ett utseende som knappast fungerar som en magnet på kvinnofronten. Trots alla mina nackdelar, så måste jag ju tydligen ha gjort något rätt?

Tänk hur lite raggande på Facebook kan vara starten till ett förhållande! Kanske på tiden att man riktar några tacksamma blickar mot den smått beroendeframkallande sidan...
Ansiktsboken is the shit!

För att återgå till Kimpan, så är hon också "the shit"..
Hon kan dansa trosorna av vilken trött discodrottning som helst, och samtidigt bära runt på ett hjärta som är fyllt med omtänksamt blod!
Hon kan kyssas som ingen annan, och vet hur man tar hand om en deppig pojkvän...

Kontentan av mitt svammel, det blir att hon får mig att bli glad när jag mår dåligt. När jag knallar genom tuffa tider, då är hon min räddning..
Mitt trappräcke att luta sig mot på fyllan, min pump när jag fått punktering och min Smoothie efter en lång powerwalk!



Kim är min, och hon är bäst...// Rickelito
Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var ett mkt fint inlägg :-)

2009-05-11 @ 22:21:55
Postat av: T. Taggad

Kærlek is the shit! =)



Hilsen fra Norge.

2009-05-11 @ 23:09:56
Postat av: samantha

hihi så söta ni är :D your blogg shows me your a star girl ;P

2009-05-12 @ 07:26:50
URL: http://samanthalouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken karl du har vännen min:)!inte dåligt alls:)

ska försöka kommentera lite oftare eftersom jag är din trogna läsare:),okej?

puss&kram

2009-05-13 @ 18:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback