Lets get retarded!

Tjenare, alla morsor och brorsor!

Eran bloggdrottning Kim, hon försvann precis ut genom dörren...
Så för tillfället får ni nöja er att läsa hennes fula pojkväns invalida skrift.

Jobbet kunde inte vänta, och tidsbrist fick henne att lämna hemmet utan att ha bloggat.

Men hon bad mig hälsa att hon diggar alla sina läsare. Inte lika mycket som hon diggar mig, men ändå.
Förresten, nu när jag har fria tyglar att klottra på hennes blogg, då lär jag ju göra reklam för min egna.

Bland länkarna hittar ni min. Visserligen suger min blogg dvärgpung, men ändå.
Jag är ju nästan bög, men ändå.
Jag luktar svett, men det känner ju inte ni.
Jag fäller nästan aldrig ner toalettlocket efter att jag pissat, men ändå.

Vart jag vill komma med allt babbel? I ansiktet...

Just ja, Kim är min.
Efter detta inlägg kanske jag får smaka läderpiska ikväll, men ändå.

Svälj en röv...// Rickelito

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback