like an old couple, but I like it!

Hej hopp och galopp!

Borde egentligen ligga och sussa för längesen nu men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Gick och la mig en stund efter det senaste inlägget då jag inspirerades av min käre pojkvän och han hade rätt, det var grymt och ta en tupplur!
Vaknade till, begav mig till Rikards kolonilott och på den vägen var det.





Det började ensamt men efter att vi grillat jag och min man så tittade brudarna och mr. Grek förbi. Det resulterade i alla fall i en trevlig kväll med lite öl och mys.


Nu däremot så måste jag sova, klockan ringer straxt efter sju och det blir en "lång" arbetsdag mellan 9-17.15.

Godnatt, sov sött!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback