like night

Den här kvällen har varit tvärlugn, jag har städat och haft mig men även försökt hålla lugnet i behåll, jag måste verkligen lära mig att stressa ner! Det är inte kul för mig eller någon annan i min omgivning när stressen tar över, hemskt..!
Det handlar mycket om vardagsstress som tex saker jag måste göra men det är också någon annan slags inre stress. Jag vet inte hur jag ska förklara mig men jag har otroligt mycket att tänka på och det får mig att må dåligt och känna mig otroligt pressad.. Jag hoppas att detta går över och att jag någongång bara kan släppa taget om alla tankar och känslor, det är inte kul och jag måste lära mig att handskas med dom..





Men, nu är det jag som ska vara stark, hittills har det funkat att resa upp huvet och le så jag fortsätter så!


Nej, bäst att jag avslutar här, inte meningen att klaga ut hos er! Jag hoppas att ni kan acceptera att vi alla har våra ljusa men även mörka dagar..


Förlåt, jag lär mig, sakta men säkert!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback