ljung

Godmorgon kära medmänniskor!
Jag har sovit som en stock och när jag vaknade kändes det som att natten bara flygit iväg, jag är utvilad och natten har gått läskigt fort, bra där! Kanske beror lite på att jag sov själv i natt också, lite trångt att dela på 105 cm som jag vanligtvis gör med min kärlek, men hellre sova lite sämre än att inte ha honom vid min sida!

Måste åka lite tidigare till jobbet och fixa med lite papper jag fick från Skatteverket igår. Jag är så trött på mitt gamla jobb, lönen var ibland försenad och inget var riktigt som det skulle. I går fick jag ett personligt brev av Skatteverket för att jag lagt till i deklarationen att jag jobbat på mitt gamla jobb och också betalat skatt för det. Skatteverket har däremot inte fått in någon skatt ifrån dom och nu måste jag kopiera alla väsentliga papper och skicka in till dom. Dessutom stod det att "Har vi inte fått in någon skatt och du enligt arbetet betalat in skatt så tillfaller inte automatiskt dig", som jag fattar det så kan dom inte dra skatt från pengarna jag tjänat där för att dom inte fått in dom? Men jag har ju inte heller dragit nytta av dom?  Fan ta dom om jag inte får tillbaka skatten innan midsommar, det är ju i stort sett den jag ska leva på i sommar!!





Måste skynda på med kläderna och iväg nu!

Hej hopp, ank-kropp

 
Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: 2tjejer1blogg

Tävla och vinn presentkort från H&M



www.2tjejer1blogg.se

2009-05-19 @ 12:00:30
URL: http://www.2tjejer1blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback